Anmälan till aktiviteter

Anmälan görs under respektive aktivitet på nätet.  Anmälan är giltig först när avgiften har betalats. Varje aktivitet har begränsat antal deltagare och därför gäller turordning efter inkommen betalning.

Anmälan sker senast en vecka innan aktuell aktivitet.

En nyhet som vi måste ta hänsyn till när det gäller personuppgifter är Dataskyddsreformen
Dataskyddsförordningen (GDPR) gäller som lag i alla EU:s medlemsländer från och med den 25 maj 2018. Förordningen kommer att innebära en hel del förändringar för de som behandlar personuppgifter och stärkta rättigheter för den enskilde när det gäller personlig integritet.

För oss i Vännerna innebär det att bokning av aktiviteter blir något förändrade.

Så här gör du: Klicka på aktiviteter, scrolla ner till önskad aktivitet, klicka för anmälan, då kommer du in som medlem och gör din bokning under Min Sida

Länk till Min sida är: https://forening.foreningshuset.se/vannerna/loggain,
Logga in med den registrerade epostadressen samt ett lösenord, för att få ett lösenord trycker man på knappen Inget lösenord, då skickas inloggningsuppgifterna till epostadressen.

På Min Sida finns olika flikar, Uppgifter – medlemmens uppgifter, Evenemang – här kan medlemmen boka in sig på evenemang, Inloggningsuppgifter – här kan medlemmen byta sitt lösenord samt Ekonomi – här kan medlemmen se aktuell skuld och betala avin om de vill via kort.

Välj betalningssätt, betala och få direkt betalningsbekräftelse.

För icke medlem är det viktigt, att på samma sida, ne­dre delen fylla i namn och adressuppgifter.

Om du inte kan boka/betala via hemsidan kan du betala till Vännernas bankgiro 5727-8335 efter kontakt med kansliet vannerna@telia.com eller 070- 283 33 77 under kansliets telefontid